فلسفه زندگی

جزوات درسی دکتر ابوالفضل گل محمدی آذر (لطفا آخرین تاریخ را بخوانید)

فلسفه زندگی

جزوات درسی دکتر ابوالفضل گل محمدی آذر (لطفا آخرین تاریخ را بخوانید)

فلسفه زندگی

این وب زیر نظر خود استاد و توسط جمعی از شاگردان فراهم آمده است برخی از جزوات دروس ایشان به مرور خواهد آمد. قسمت مدیریت وب به عهده خود ایشان است و می توانید سوالات خصوصی را نیز مطرح کنید. لطفا این وب را با فایرفاکس مشاهده نمائید. عنوان "دانشجو" به معنای این است که نویسنده مطلب دانشجو بوده و استاد صرفا تایید کرده اند و "از طرف" به معنای فرمایش مستقیم استاد است.

نتیجه امتحان تاریخ 2 خرداد واحد هشتگرد

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۵ ب.ظ

 

بسمه تعال-ی

-          نمرات از 10 محسوب شده است.

-          غیبت ها معادل صفر می باشد.

-          تغلب 0.25 می باشد.

-          سولات پایان ترم فقط از مباحث کلاسی است.

-          نظرات خود را از بخش نظرات اعلام کنید.

 

نمرات حذفی پایان ترم گروه یک – 43

 

نام و نام خانوادگی

نمره

نام و نام خانوادگی

نمره

ابراهیمی سارا

5

ابراهیمی زهرا

6

ابوذر حسن

10

بابایی فرشید

4

باقری سهیلا

7

عیرضا بذرپاچ

غیبت

بگان حسین

2

پرهنر ساناز

7

پرویزی پریسا

10

ترابی محبوبه

2

توکلی سجاد

3.5

چتزی میلاد

5

حسن پور مهدیه

8

حسنی حدیثه

8

حسین پور حسن

5

حسینی سید حسام

5

حسینی سیده فاطمه

2

خدادادی محمد امین

6

خردزارع علی

8

خلیلی سینا

4.5

دارابی راضیه

2

دفتری فاطمه

4

رحیمی پور زهرا

9.5

رستمی میلاد

5

رضایی میلاد

6

سعید زنوزی سیده نگار

غیبت

سعیدی مهر فاطمه

3

سلطانی محسن

غیبت

سید میرزائی امیر حسین

4

صابری نیا زینب

5

صفرپور سمانه

4

طاهریان کتایون

8

فلاح نژاد مریم

9

قزوینه شیوا

7.5

قناعتی مهدیه

5

گل باز علی

2

گودرزی آوا

غایب

گورانی محمد عماد

4

لک ابوالفضل

0.25

مامانی محمد

غیبت

سارا محمدی

4

مخابری مینا

4

میرازی هانیه

6

 

 

 

نمرات حذفی پایان ترم گروه دو – 28

نام و نام خانوادگی

نمره

نام و نام خانوادگی

نمره

ابراهیمی خیر آباد سمیرا

5

احمدی سلیمه

10

الماسی شهرام

5

امیری محمد

غیبت

امین امیررضا

غیبت

پازوکی علیرضا

4

پناهی فرشاد

6

ترکاشوند پریا

4

تقی خانی محمد رضا

غیبت

حسن نیا پوریا

غیبت

حسینی امیر

غیبت

حنیفی علیرضا

غیبت

خاوری عبدالرزاق

9

رسولی زاده نیما

3

رنجی فرزین

 غیبت

شجاعی سامان

6

شماخی صالح

7

شیرازی امید

5

عبدالملکی امیر

7

عشرت آبادی سکینه

5

فرجی محمد حسین

5

مهرپور پریچهره

5

مهین دهقان حسام

4

مهین دهقان حسین

6

نجابی علیرضا

3

نصرآبادی امیر حسین

غیبت

نظر زاده محمد

غیبت

هاتفی بهنام

2

 

نمرات حذفی پایان ترم گروه سه – 47

 

نام و نام خانوادگی

نمره

نام و نام خانوادگی

نمره

ابراهیم نیا امیر

3

آدینه وند امیر حسین

4

آذر دانش عباس

غیبت

آذرشین امیر محمد

7

اسدی رضا

6

اسماعیلی عرفان

5

اصل روستا میلاد

3

آوخ عرفان

6

بابا اصفهانی امیر رضا

4

پدرام نژاد علی

6

پژواک فر میلاد

6

پورباقری محمد

2

جباری مهدی

غیبت

جهانگیر آیدین

5

جوادی بهنام

6

جور قاسمی حسین

غیبت

حیدری مهران

5

خانه زایی کامیاب

8

خسروشاهی اکبر

5

درخشانی آنیتا سادات

6

دهقان مجید

6

دورودی حامد

6

رافعی اردشیر

7

ربانی اسمعیل

8

شمس امیر محمد

5

شه بخش سلمان

9

صمدی مهرداد

7

صیادی نیما

غیبت

عزیزی امیر

9

غفار زاده محمد

7

فرجی فرزین

غیبت

قربانی امیر حسین

غیبت

قلی زاده مهدی

غیبت

کاظمی علیرضا

2

کریمی حسین

غیبت

کلانتری شروین

6

کلانتری علی

7

کوه الوندی یاشار

غیبت

محبی میثم

غیبت

محمدی نفیسه

7

مسعودی مرتضی

غیبت

ملاعلیزاده امین

5

میرزائی امیرحسام

2

ناصر خیل آمنه

8

هلالی حمید

غیبت

همت یار حسین

غیبت

وارسته رمضانعلی

غیبت-

 

 

 
  • نویسنده ...

نظرات (۵)

ای استاد
پاسخ:
حسن ابوذر این ای یعنی چی؟
  • علی کلانتری
  • با عرض سلام خدمت استاد گرامی......استاد باور کنید از ظهر که از امتحان اومدم تا الان همش دارم فکر و خیال میکنم و اصلا حوصله ندارم درس فیزیک مو که شنبه دارم بخونخم.واقعیتش یه روز شما کنار ماشین تون به من گفتید که بچه هایی که درس شون خوبه اصلا به درس اندیشه اسلامی توجهی نم کنند.منم برای این که خلاف این موضوع را به شما ثابت کنم حسابی برای درس شما زحمت کشیدم و خوندم به طوری که تصمیم داشتم یه واو جا نذارم اما انگاری همیشه دانشجو به استادش نیاز مند است.انقدر سر امتحان توضیحات اضافی دادم که وقت کم اوردم به طوری که نتونستم به یک سوال باسخ بدم و حتی به یکی از سوالات نصفه باسخ دادم.ازتون خواهش دارم برگه این جانب علی کلانتری با دست بالا تصحیح کنید اخه من روی نمره 20 اندیشه حساب زیادی کردم میخواهم ترم اینده بتونم 24 واحد درسی بردارم.قول قول می دهم در اندیشه اسلامی 2 که انشا الله با شما دارم جبران کنم.در ضمن به خاطر بی تجربه گی من  نیز حساب کنید زیرا این اولین امتحان من در دانشگاه بود.یا علی
    پاسخ:
    سلام و انشاء الله موفق باشید. تصحیح نکردم هنوز 
    سلام خسته نباشید
    استاد برگه های پایانیه مشخصه5040رو هنوز تصحیح نکردید؟
    پاسخ:
    جان دلم نه

    یه فرصت کوچیک بهم بدید خیلی سرم شلوغه

    بروی چشم

    سلام....

    همیشه میگن بین شنیدهاتون و دیدهاتون یه وجب فاصله بزارید...

    عرض ادب ارادت ، محضر استاد محترم جناب آقای گل محمدی من از شاگردان سابق شما بودم... متاسفانه قضاوت های نا بجایی کرده بودم در خصوص شما. ولی با دیدن این وبلاگ و پاسخ های عادلانه و محبت آمیز به دانشجوهاتون ، متاسف شدم برای قضاوت نابجای خودم و از اینکه شما آنطور که در ظاهر نشان میدید یکم جدی هستید اما پشت این ظاهر جدی دل رئوف و قلب صاف صادقی هست...

    ازتون می خوام نشناخته این دانشجوی حقیر و سابقتون رو حلال کنید.

    سپاسگزارم

    پاسخ:
    هی روزگار
    استاد این چجور نمره ای هست که به دانشجو هاتون دادید؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی