فلسفه زندگی

جزوات درسی دکتر ابوالفضل گل محمدی آذر (لطفا آخرین تاریخ را بخوانید)

فلسفه زندگی

جزوات درسی دکتر ابوالفضل گل محمدی آذر (لطفا آخرین تاریخ را بخوانید)

فلسفه زندگی

این وب زیر نظر خود استاد و توسط جمعی از شاگردان فراهم آمده است برخی از جزوات دروس ایشان به مرور خواهد آمد. قسمت مدیریت وب به عهده خود ایشان است و می توانید سوالات خصوصی را نیز مطرح کنید. لطفا این وب را با فایرفاکس مشاهده نمائید. عنوان "دانشجو" به معنای این است که نویسنده مطلب دانشجو بوده و استاد صرفا تایید کرده اند و "از طرف" به معنای فرمایش مستقیم استاد است.

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

سلام و موفق باشید

لطفا برای امتحان روز جمعه تاریخ 93/3/2 و شنبه 93/3/3 آمادگی های لازم را داشته باشید. دانشجویانی که خبر ندارند رو هم خبر کنید. آرزوی من موفقیت شماست. منبع امتحان جزوه درسی اندیشه 1 و اندیشه 2 که مجزا در همین سایت قرار دارد و می توانید دانلود کنید. همچنین حتما نظرات وسوالات خودتون رو از قسمت مربوطه مطرح کنید.  گلمحمدی


  • نویسنده ...

دانلود مستقیم الانوار نسخه اندروئید


دریافت
حجم: 10.9 مگابایت


نکته برای دانلود و نصب در pc: ابتدا همه ی موارد زیر را دانلود کنید و سپس  نرم افزار الانوار را نصب کنید و پس از آن از طریق منوی افزونه ترجمه و تفسیر واقع در صفحه اصلی نرم افزار  ترجمه و تفسیر ها  را اضافه نمائید.


لینک مسقیم نرم افزار قرآنی الانوار

دریافت  

حجم: 14.9 مگابایت


لینک مسقیم تفسیر المیزان

دریافت
حجم: 7.01 مگابایت


لینک مستقیم ترجمه الهی قمشه ای

دریافت
حجم: 508 کیلوبایت


لینک تفسیر موضوعی

دریافت
حجم: 333 کیلوبایت


لینک مستقیم ترجمه صدقی

دریافت
حجم: 463 کیلوبایت

 

 التماس دعا




  • نویسنده ...

دین در نگاه کلی و اینکه چرا نمیشود از دین تعریف کلی ارائه داد

با پیشرفت دانش، معلوم شده است که درباره هیچ یک از پدیده هاى جهان نمى توان تعریف کاملى ارائه داد. تعریف باید جامع و مانع باشد؛ یعنى همه موارد خودى را دربرگیرد و همه موارد بیگانه را بیرون کند. در گذشته تصور مى شد ارائه تعریف جامع و مانع امکان دارد، اما اکنون روشن شده است که هیچ تعریفى جامع و مانع نیست و تعریفها برخى از جوانب موضوعات را نشان مى دهند.

آنچه که در ادامه خواهد آمد جستاری است بسیار مفید و ساده در برابر کثرت ادیان؛ اینکه دانشجویان بتوانند در یک چند صفحه ای آشنایی کامل اما مختصر از شرح حالات از ادیان بدست آورند. قسمت اول: از ادیان ابتدائی تا پایان ادیان هند را شامل می شود و قسمت بعدی: از کنفسیوس تا اسلام که براساس کتاب تاریخ ادیان بزرگ جناب آقای حسین توفیقی است. درستی و غلطی استنادات بر عهده نویسنده کتاب است.

دریافت
حجم: 419 کیلوبایت
توضیحات: دانلود قسمت اول ادیان بزرگ جزوه درسی دکتر ابوالفضل گل محمدی 

  • نویسنده ...