فلسفه زندگی

جزوات درسی دکتر ابوالفضل گل محمدی آذر (لطفا آخرین تاریخ را بخوانید)

فلسفه زندگی

جزوات درسی دکتر ابوالفضل گل محمدی آذر (لطفا آخرین تاریخ را بخوانید)

فلسفه زندگی

این وب زیر نظر خود استاد و توسط جمعی از شاگردان فراهم آمده است برخی از جزوات دروس ایشان به مرور خواهد آمد. قسمت مدیریت وب به عهده خود ایشان است و می توانید سوالات خصوصی را نیز مطرح کنید. لطفا این وب را با فایرفاکس مشاهده نمائید. عنوان "دانشجو" به معنای این است که نویسنده مطلب دانشجو بوده و استاد صرفا تایید کرده اند و "از طرف" به معنای فرمایش مستقیم استاد است.

تذکر

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ق.ظ
هوالمعز
دانشجویان گرامی لطفا مباحث کلاسی را جدی بگیرند و جزوه اندیشه 2 را هم خوب بخوانید 
                                                                                           گلمحمدی
                                                                                         موفق باشید



لطفا نظر خصوصی نگذارید که بتوانم پاسخ بدهم
  • نویسنده ...

نظرات (۶)

  • على مىرزاىى
  • استاد من از نمرم ناراضى هستم,اگه مىشه راهنماىىم کنىد
    پاسخ:
    منم از نمره شما ناراضی هستم
  • على مىرزاىى
  • استاد خواهش مىکنم ىه کارى کنىن برام,اىنجورى مشروط مىشم, پنج تاى سوال 2 رو درست جواب دادم
    پاسخ:
    باید دوتا جواب می دادید روی برگه تاکید شده بود
  • اکبر خسروشاهی
  • سلام استاد عزیز خسته نباشید
    متاسفانه بنده در امتحان نتوانستم شرکت کنم و روز امتحان با چهلم پدرم متقارن شده بود
    پایدار باشید
    پاسخ:
    خدا حافظ شما باشد و باقی عمر شما باشد و پدر گرامیتان نیز قرین رحمت الهی باشد
  • بهنام جوادی
  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد محترم
    من تمام چهار سوال را در امتحان جواب کامل دادم ولی نمره ام 10 شده اگر امکان پذیر می باشد تجدید نظر بفرمایید با تشکر
  • اکبر خسروشاهی
  • سلام مجدد استاد عزیز
    ممنونم ، سلامتی شما
    من معدل ترمم 11.57 شده
    امکانش هست یه نمره ای به من داده بشه که از مشروظ شدنم جلوگیری کنه؟
    استاد من باهاتون صحبت کردم گفتم سر کار میرم قرار شد برای غیبت حذف نکنید الان دیدم حذف کردید یعنی چی استاد این چه کاریه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی