فلسفه زندگی

جزوات درسی دکتر ابوالفضل گل محمدی آذر (لطفا آخرین تاریخ را بخوانید)

فلسفه زندگی

جزوات درسی دکتر ابوالفضل گل محمدی آذر (لطفا آخرین تاریخ را بخوانید)

فلسفه زندگی

این وب زیر نظر خود استاد و توسط جمعی از شاگردان فراهم آمده است برخی از جزوات دروس ایشان به مرور خواهد آمد. قسمت مدیریت وب به عهده خود ایشان است و می توانید سوالات خصوصی را نیز مطرح کنید. لطفا این وب را با فایرفاکس مشاهده نمائید. عنوان "دانشجو" به معنای این است که نویسنده مطلب دانشجو بوده و استاد صرفا تایید کرده اند و "از طرف" به معنای فرمایش مستقیم استاد است.

توجه دانشجویان عزیز

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۲۳ ب.ظ

سلام 

امتحان میان ترم گرفته شد و متاسفانه ازتون راضی نبودم. چه کنم دیگه کم لطفید!!! اما قابل توجه اینکه امتحان میان ترم صرفا به معنای آشنایی شما با شیوه ی امتحان پایان ترم بود. لذا اگر امتحان پایان ترم را خوب بدهید من نیز نمره میان ترم شما را نادیده می گیرم و سعی می کنم ارفاق کرده نمره خوبی را بدهم. لذا شرط نمره خوب نوشتن برگه خوب است. که حافظ می گوید: مستحق کرامت گناه کارانند. 

                                                                                                                                                                                                               موفق باشید. گلمحمدی

لطفا به اشتراک بگذارید

  • نویسنده ...

نظرات (۲۴)

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه
تبادل بنر و لینک هم میتونی انجام بدی
http://24ip.ir/?refer=sasan54
حتما امتحانش کن بازدهی خوبی داره واست
  • سامانه افزایش بازدید
  • بازدید کنید = بازدید کننده دریافت کنید

    سامانه عی سی رنک : اولین سامانه رایگان افزایش بازدید ، پیج رنک گوگل و رتبه آلکسا

    جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا عضویت به

    http://ec01.ir

    مراجعه کنید

  • دانشجوی خسته
  • سلام. برای درس عمومی اساتیدی در دانشگاه هستند که خیلی راحت تر از آنچه که فکر بکنید میشه ازشون نمرات 19 و 20 گرفت ولی حقیقتاً در این کلاس ها نمی شه اطلاعاتی که در زندگی واقعاً لزومی هستند رو فرا گرفت لذا (خیلی راحت بگم) به هبچ دردی نمی خورند اما شــــایــــد نشه از شما نمره بالا گرفت و حتی شاید شما دانشجویان بی خیال رو بندازید (که البته حقشونه) ولی من اگر فرصتش پیش بیاد بدون تردید باز هم با شما کلاس بر می دارم چون اطلاعات و تجربیات بسیار با ارزشی کسب کردم از شما (هر چند در برخی مسائل دیدگاهم کاملاً مخالف دیدگاه شماست). ولی در این چند جلسه که افتخار داشتم دانشجوی شما باشم واقعا از برخی مباحث در کلاس لذت بردم.
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    مخالف که نباشیم چیزی از هم یاد نمیگیریم.
    مهم ادب اختلاف است که شما دارید.
    سربلند باشید
    استادسلام،صبحتون‌بخیر،من‌امتحان‌میان‌ترم‌خیلی‌بددادم،برای‌امتحان‌پایان‌ترم‌نمیدونم‌چکارکنم،چی‌بخونم،ازکجابخونم،لطفاراهنماییم‌کنید،ممنون‌میشم
    سلام ، استاد میخواستم بپرسم برای امتحان اندیشه ١ باید جزوه ی اندیشه ١ را بخوانیم یا اندیشه ٢ را ؟  
    سپاسگزارم 

     
    استاد سلام خواهش میکنم جواب بدین من نمیدونم از جزوه ی اندیشه ١ کدام مباحث رو بخونم  
    سپاسگزارم 
    پاسخ:
    سلام  همه موارد
    استاد امکانش نیست سوال بدین ؟  
    متاسفانه دیر متوجه شدم و با امتحان درس تخصصیم تو یه روز هست 
    ممنونم 
    با سلاو و عرض خسته نباشید خدمت استاد محترم
    استاد من در تاریخ 94/03/27 امتحان اندیشه 2 در دانشگاه هشتگرد دارم
    میخواستم بدونم از کدوم جزوه سوال میدین؟

    استاد اگه زحمتی نیست اسم جزوه هارو بگین اونارو دانلود کنیم بخونیم
    باتشکر
    سلام استاد
    چرا جواب نمیدین استاد فردا امتحان داریم
    کدوم جزوه هارو بخونیم استااااااد؟؟؟
  • از طرف خیلی از دانشجوها
  • با سلام و خسته نباشید. استاد گل محمدی خواهشا برگه ها رو با دست باز تصحیح بفرمائید. دانشگاه با برنامه ریزی بسیار بد باعث شد که خیلی از دانشجوها نتونن به طور کامل درس شما رو بخونن. مثلا خود من یکی از این افراد بودم؛ برنامه ریزی بد دانشگاه من رو مجاب کرد امتحان (مشکل) شما و امتحان (فوق العاده سنگین و مشکل) مدار الکترونیکی استاد معبودی رو توی یک روز بدم ... ما هم به مانند اکثریت شاغل هستیم و هم دانشجو.
    دیگر اینکه براتون ارزوی موفقیت دارم. نمره هر چی بدین، ما دوستون داریم.
    استاد سلام
    از دانشجو های درس اندیشه 1 هستم تازه ترم 2 لودم و این درسو برداشتم.و لی واقعا 4 تا سوال10 نمره خیلی بد بود ضمن اینکه واقعا یه مشکلی پیش اومد ک نشد کامل بخونیم لطفا یه کمی ارفاق کنین نمره دست خوده استاده .ما هم دانشجوهای کم لطفی بودیم ولی شرمنده 
    ممنون میشم این ترم این لطفو در حقمون کنین
    سلام استاد تورو خدا ارفاق کنین تو نمره ها استااد
    سلام استاد نمره هارو کی میدین؟؟
    سلام
    خسته نباشید

    استاد امکان ارائه تحقیق جهت ارفاق در نمرات وجود داره؟؟

    سلام استاد
    نماز روزتون قبول
    التماس دعا
    استار برگه هامونو تصحیح کردین؟؟

    مومن نمره ها رو بده ما تکلیفمون رو بدونیم
    استاد یه وقت نمره ها رو ندی
    این نمره ها چیه دادی عقده ای؟؟
    حدقل 9 میدادی
    ریدی تو معدلمون
    پاسخ:
    خواهش می کنم.
    من نمره ندادم شما نمره نگرفتی بفکرباش دیگران چه بلایی سرت خواهند کرد ماکه فقط معدل خراب کردیم........با اصطلاح شما 
    در بین هنرها موسیقی بیش از همه در عواطف انسان تاثیر دارد. یک سمفونی در هر مایه از دست یک استاد، بدون شک بیشتر از یک کتاب اخلاق در دل اثر می کند.
    استاد حیف که فرصت نشد این ترم درباره موسیقی صحبت کنید .... حیف! ما هم که اندیشه ٢ داشتیم و احتمالا دیگه درسی رو در خدمتتون نخواهیم بود ولی اگر یک لطفی بکنید و ترم دیگه یک جدول زمانبندی در سایت بگذارید که مثلا چه روزی درباره چه مطلبی بحث خواهد شد، خیلی عالی میشه و ما هم می تونیم استفاده کنیم. گرچه خود من هم مثل خیلی های دیگه فقط یک شنونده سر کلاس بیشتر نیستم اما از مباحث این چنین مدرن لذت می برم ....
    پاسخ:
    بله حتما پیشنهاد خوبی است مچکر
  • محمدحسین آرامش
  • سلام

    استاد خواهشا اگر براتون مقدور هست ارفاغ کنید
    تشکر
    پاسخ:
    ارفاغ حتما ولی ارفاق کرده ام 
  • راد صادقی نیا
  • با سلام
    استاد من قبلا" با شما صحبت کردم پیرو مشکلاتم برای عدم حضور در جلسات قبل عید!
    تمام جلسات بد عید هم حضور داشتم ولی متاسفانه حضور غیاب نکردید!
    استاد باور کنید ترم اخرم و فقط درس اندیشه 2 مونده واسه فارق التحصیلی!
    هم برای سربازی اقدام کردم و هم برای ازدواج! 
    پاس نشدن این درس مساوی با به هم خوردن کل برنامه زندگیم! 
    اگه ایمیلی بدید حرفام رو ثابت میکنم!
    خواهشمندم نهایت لطف خود را شامل حال اینجانب کنید!
    با تشکر
    حسین راد صادقی نیا
    اندیشه 2
    مشخصه 5008
    واحد هشتگرد

    اقا مگه نمرات شما نیومده هنوز؟
    نمره اندیشه ٢ من چند روز پیش اومد ....
  • راد صادقی نیا
  • سلام استاد. میشه لطفاً جواب بدین ببینم باید چه خاکی تو سرم کنم!؟ واقعاً همه چیزم گیر نمره این درس. مرسی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی