فلسفه زندگی

جزوات درسی دکتر ابوالفضل گل محمدی آذر (لطفا آخرین تاریخ را بخوانید)

فلسفه زندگی

جزوات درسی دکتر ابوالفضل گل محمدی آذر (لطفا آخرین تاریخ را بخوانید)

فلسفه زندگی

این وب زیر نظر خود استاد و توسط جمعی از شاگردان فراهم آمده است برخی از جزوات دروس ایشان به مرور خواهد آمد. قسمت مدیریت وب به عهده خود ایشان است و می توانید سوالات خصوصی را نیز مطرح کنید. لطفا این وب را با فایرفاکس مشاهده نمائید. عنوان "دانشجو" به معنای این است که نویسنده مطلب دانشجو بوده و استاد صرفا تایید کرده اند و "از طرف" به معنای فرمایش مستقیم استاد است.

درخصوص نتایج امتحان پایان ترم واحد هشتگرد

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵ ق.ظ

سلام

فعلا 2 گروه هنوز نمره شان مشخص نشده، منتظر باشید.  



یکی دو روز هم صبر کنید

موفق باشید

گل محمدی

  • نویسنده ...

نظرات (۲۶)

سلام استاد خواهشا از لطفتون تو تصحیح برگه ها دریغ نکنید
سلام اقای دکتر ممنون از نحوه تدریستون
پاسخ:
تشکر 
سلام
سلام اقای دکتر دکتر نمره ها چی شد؟
سلام خسته نباشید استاد 
من که به شخصه دق کردم
پاسخ:
سلام اما بابت چی امیرجان؟بابت نیومدن نمره ها
  • یکی از دانشجویان و گل محمدی ...
  • سرکار خانم بهرامی سلام
    کمال تشکر را دارم

    خیلی لطف کردید فقط اگر لطف کنید بفرمائید کدام جزوه؟

    انشاء الله گروهی رو مامور این کار خواهم کرد زیر نظر خودم
  • یکی از دانشجویان و گل محمدی ...
  • جناب آقای هداوند سلام
    اگر افتادید تحقیق بیارید اگر نه دوباره اگر تصحیح کنم ارفاق هایی که کردم رو کسر خواهم کرد آنهم در حضور خودتان. بفرمائید چه کنیم
  • یکی از دانشجویان و گل محمدی ...
  • سرکار خانم قناعتی سلام

    معدلتان چنده؟ 
  • یکی از دانشجویان و گل محمدی ...
  • محسن جان کوه خیل بیا کمک که سرم خیلی شلوغه
    سلام خسته نباشید استاد
    بابات نمره ها که هنوز نیامده
  • رسول رضایی
  • سلام استاد خسته نباشید :
    من در تاریخ 93/03/22 امتحان پایان ترم دادم اما هنوز نمره ها ثبت نشده تا چند روز دیگه منتظر باشیم ؟
    روش تدریستون عالی بود ممنونم
    موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام جان دلم

    شما 20 شدی

    و لیست هنوز کامل نشده
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی 
    استاد نمره مشخصه های دیگه ای که نمره آنها را اعلام نکرده اید را چه زمانی اعلام میکنید 
    پاسخ:
    سلام جان دلم

    یکیشرو همین امشب می زنم
  • یکی از دانشجویان و گل محمدی ...
  • خانم دفتری معدلتون چنده؟
  • آزیا زینی
  • با عرض سلام و خسته نباشید:
    استاد نتایج امتحان چه روزی ثبت میشه؟؟؟

  • آریا زینی
  • با عرض پوزش
    استاد سره کلاس هم من رو به آقای علی اکبری و کاوه اشتباه میگرفتین 
    خواستم مجددا خدمتتون عرض کنم که اشتباهی رخ نده
    ممنون از زحماتتون
    پاسخ:
    آقا جانم عمدی بود
  • میر مصطفی
  • اقای دکتر من چند شدم ممنون میشم بگید با تشکر فراوان

    استاد نمرها رو امروز میذارین دیگه ممنون

    پاسخ:
    انشاء الله 
    اقای دکتر دست شما درد نکنه بابت نمره ها سپاسگذارم از لطفتون
  • سارا محمدی
  • سلام استاد گرامی
    من به نمره درس اندیشه نیاز دارم معدلمو میاره پایین لطف کنید یه تحقیق به من بدید تا بتونم نمرمو ببرم بالا-خواهش می کنم استـــــــــــــــــــــــــــاد
  • سارا محمدی
  • با سلام مجدد خدمت استاد گرامی
    با تشکر از زحمات شما-بابت نمرات ممنونــــم

    سلام استاد فردا کلاس اندیشه2 تشکیل میشه؟
  • محمدرضا فراهانی
  • با سلام استاد نمره بنده در درس اندیشه دو هنوز اعلام نشده از استرس ریزش مو گرفتم.
    پاسخ:
    سلام 
    خدا رو شکر که کچل شدی 
    سری که عاقل باشه مو نیگر نمی داره

    عجله نکن دادا می زنم بیست شدی 
  • مرجان باستانی
  • سلام، استاد نتایج رو اعلام نمی کنید؟
  • مرجان باستانی
  • استاد تو رو خدا اگر زیر 20 میشم، اجازه بدید کار تحقیقی بیارم، باور کنید به نمره این درس خیلی احتیاج دارم😟
  • حسین حیدریان
  • سلام استاد
    من نمره اندیشه 2 خیلی کم شدم
    چون به معدلش نیاز دارم لطف کنید یه راهکار بفرمایید.
  • امیرحسین زندی نژاد
  • با سلام خدمت استاد گرامی و قبولی طاعات و عبادت استاد حقیقت بخوام بگم خدمت شما من متاسفانه درس اندیشه اسلامی  یک رو به دلایلی خراب کردم استاد آگه مرحمت شما شامل حال ما بشه خیلی خوب میشه استاد یعنی واقعا به نمره این درس برای معدلم نیاز دارم لطفا آگه میشه آگه امکانش هست...... 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی