فلسفه زندگی

جزوات درسی دکتر ابوالفضل گل محمدی آذر (لطفا آخرین تاریخ را بخوانید)

فلسفه زندگی

جزوات درسی دکتر ابوالفضل گل محمدی آذر (لطفا آخرین تاریخ را بخوانید)

فلسفه زندگی

این وب زیر نظر خود استاد و توسط جمعی از شاگردان فراهم آمده است برخی از جزوات دروس ایشان به مرور خواهد آمد. قسمت مدیریت وب به عهده خود ایشان است و می توانید سوالات خصوصی را نیز مطرح کنید. لطفا این وب را با فایرفاکس مشاهده نمائید. عنوان "دانشجو" به معنای این است که نویسنده مطلب دانشجو بوده و استاد صرفا تایید کرده اند و "از طرف" به معنای فرمایش مستقیم استاد است.

دانشجویان واحد هشتگرد توجه کنید

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۳ ب.ظ

دانشجویان گرامی به علت درخواستهای شفاهی زیاد در خصوص امتحان میان ترم  در صورت شرکت شما در نظر سنجی این امکان وجود دارد که در پایان ترم نیز سوالاتی انتخابی از جزوه  ارائه شود. به عبارتی جزوه  بعلاوه مباحث کلاسی جزو منبع امتحانی باشد. در صورت موافقت در قسمت نظر سنجی نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید و نظر خود را اعلام کنید.

- اگر موافقت اکثری در این خصوص انجام پذیرد چند سوال از جزوه مجزا ارائه خواهد شد و شما با پاسخ گویی به آن می توانید 10 نمره میان ترم خود را ارتقا ببخشید. توجه داشته باشید که در صورت پاسخ گویی به سوالات نمره میان ترم شما کان لم یکن تلقی شده و نمره جدید لحاظ خواهد شد.

- نهایتا 10 نمره از مباحث کلاسی  و 10 نمره از جزوه خواهد آمد.

- لطفا موافقت یا عدم موافقت خود را  تا فردا اعلام کنید.

- لطفا دوستان خود را در خصوص این مطلب آگاه ساخته که در این نظر سنجی با نوشتن نام  و نام خانوادگی شرکت کنند.

  • نویسنده ...

نظرات (۲۰)

  • اکبر خسروشاهی
  • استاد خیلی سخت گرفتید  در تصحیح کردن
    من با بودن جزوه جزو منابع امتحانی پایان فصل موافقم
    پاسخ:
     بله اشتباه از من بود 
    با سلام خدمت استاد گل محمدی
    من با این موضوع موافق نیستم
    دانشجویان محترم خواهشن حق عزیزانی که احترام به امتحان میان ترم گذاشتند را پاییمال نکنیم.

    پاسخ:
    انشا ء الله توافق حاصل آید
  • رسول رضائی
  • با عرض سلام خدمت استاد گرامی

    من موافق هستم
    پاسخ:
    دوستانتان را خبر کنید
  • بهنام جوادی
  • باسلام خدمت استاد گل محمدی
    موافق هستم
    در صورت لوزوم نتیجه ی کلی را مشخص کنید 
    باتشکر از نظر سنجی.....

  • محبوبه ترابی
  • با سلام
    من با این موضوع موافقم
  • سارا محمدی
  • سلام خدمت استاد گرامی
    من هم با این موضوع موافقم
  • سلمان شه بخش
  • سلام استاد گل محمدی من با این موضوع موافقم
  • میلاد چتزی
  • سلام و عرض ادب خدمت استاد گلمحمدی

    من موفق موضوع فوق میباشم

  • سمانه عزیزالهی
  • سلام و عرض ادب خدمت شما استاد عزیز .استاد جزوه را دیگه نیارید خیلی سخته خواهش می کنم
    پاسخ:
    سلام برشما

    جزوه اختیاریه صرفا برای بالابردن نمره میان ترم دانشجویانی است که یا امتحان ندادند و یا زیر 5 گرفتند.

  • علیرضا کاظمی
  • سلام .من موافق موضوع فوق هستم
  • امید شیرازی
  • سلام استاد من هم موافقم فقط اگه لطف کنید نمره جدید کمتر از نمره قبلی بود همون قبلیو در نظر بگیرید
    پاسخ:
    سلام و به روی چششششششم
  • محمد مامانی
  • باعرض سلام خدمت استادمحترم

    من هم موافق موضوع فوق هستم 

  • محمدرضا تقی خانی
  • با سلام خدمت استاد گرامی و با تشکر برای ایجاد همچین فرصتی
    پاسخ:
    منم هم تشکر می کنم که نظر دادید
  • علی شایسته
  • سلام استاد همه سوالهایی ک درسایت هست جزو امتحان است.ممنونم اگر جواب دهید

    پاسخ:
    سلام. هست ولی همش نمی آید
  • پریا ترکاشوند
  • سلام استاد. ممنونم بابت فرصت دوباره که برای جبران امتحان میان ترم دادین.
    پاسخ:
    سلام و موفق باشید
  • محمد اورکی
  • با سلام و احترام ،بنده موافق هستم
  • سحر جاوید جم
  • سلام استاد خسته من با نظر شما موافق هستم.
    با تشکر فراوان سحر جاوید جم
    سلام .منم موافقم.با تشکر
    سلام استاد 
    خسته نباشید 
    استاد من این ترم با شما اندیشه دو دارم. 
    شما میان ترم گرفتید و من بخاطر کارم نتونستم بیام. 
    الان من باید چطوری اون ده نمره رو بدست بیارم؟ .
    آیا شما یکشنبه هفته آینده میاید دانشگاه 
    7 خرداد فک کنم بشه 
    که بیام امتحان بدم ؟ 
    پاسخ:
    سلام نیازی نیست من از 20 امتحان رو گرفتم
    OSTAD GHERAMI SALAM
    VAQT BEKHEIR
    MAN EMTEHANE MIYAN TERM NABOODAM VA KASI ROHAM NADASHTAM KE BAHAM ETELA RESANI KONE VASATAYE TERM HAM BE SHOMA MOLHAQ SHODAM VA SHOMA FARMODIN BAYAD DAR 2 AZMOON SHERKAT KONAM DAR SAMANE MISHE RAHNAMAIE BEFARMAID?
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی