فلسفه زندگی

جزوات درسی دکتر ابوالفضل گل محمدی آذر (لطفا آخرین تاریخ را بخوانید)

فلسفه زندگی

جزوات درسی دکتر ابوالفضل گل محمدی آذر (لطفا آخرین تاریخ را بخوانید)

فلسفه زندگی

این وب زیر نظر خود استاد و توسط جمعی از شاگردان فراهم آمده است برخی از جزوات دروس ایشان به مرور خواهد آمد. قسمت مدیریت وب به عهده خود ایشان است و می توانید سوالات خصوصی را نیز مطرح کنید. لطفا این وب را با فایرفاکس مشاهده نمائید. عنوان "دانشجو" به معنای این است که نویسنده مطلب دانشجو بوده و استاد صرفا تایید کرده اند و "از طرف" به معنای فرمایش مستقیم استاد است.

سید صدرالدین طاهری

«معاد» و مترادفهای آن از قبیل «آخرت، قیامت، رستاخیز، روز بازپسین» از جمله واژه هایی هستند که به فراوانی در زبان مردم عادی و اهل تخصص بکار می روند. این فراوانی کاربرد چه بسا این پندار را در پی می آورد که محتوای اینها نیز ساده و بینیاز از بحث است. مسئلة مشکلی نیست: انسان یک روز به دنیا می آید و یک روز هم از دنیا می رود و یک روز هم باید به حکم پروردگار, حساب و کتاب کارهایش را روشن کند یا بروشنی بنگرد و سرانجام نیز بهشت یا جهنم را بعنوان سرنوشت حتمی خود بپذیرد. عدالت خداوند که شکی در آن نیست، چنین اقتضا می کند و پیامبران که خبر دهندگان راست گفتارند، چنین گفته اند, و خداوند نیز بر هر کاری تواناست.

دریافت

حجم: 530 کیلوبایت
توضیحات: دانلود مستقیم متن کامل
  • نویسنده ...

نظرات (۳)

  • یکی از دانشجویان و گل محمدی ...
  • سلام و سال نو مبارک
    آقای گلباز سر کلاس تشریف بیاورید 
  • یکی از دانشجویان و گل محمدی ...
  • سلام و سال نو مبارک
    خانم علایی فر دانشگاه در مورد مسئله مطروحه تان صحبت می کنیم.
  • مرجان باستانی
  • سلام استاد، خسته نباشید. شما هفته پیش مباحث امتحان میان ترم رو مشخص کردید و یکی از اون مباحث، تفسیر آیه (الذی لیس کمثل شی) بر اساس پارادوکس دروغگو و کافر هست. توی جزوه های شما، این مطلب نبود. میشه راهنمایی کنید؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی